Ads Top

Yks Günlüğüm (Serüvenim)

 Yaklaşık 720 gün kala çalışmaya başladığım.Bir serüvenin içinde ne yaptığımı yazdığım yazımı okumuş bullunmaktasınız.Öncelikle tam olarak 17.06.2022 tarihinde  2022 yks zamanında çalışmaya başladım.

Hangi kitabları okudum

Sherlock Holmes kızıl çember,                                                                                                                         Vasiyet (okumaya devam ediyorum)

Her gün minumum 3-4 saat ders çalışmaya çalışıyorum.Şimdilik minumum seviyem bu ve giderek artırmayı düşünüyorum.

Serüvenimi anlatan videolarım şunlar;


 

Onu bunu bilmiyomda var bir hayalimiz bilgisayar mühendisi olmak istiyorum.Bu da amacımı her şeyi anlatan videom.


böyle dostlar yeni haberlerim olursa sizi bilgilendiririm.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.