Ads Top

Geometri Hazırlandığım Çerez Kaynaklar

 10.Sınıfın yaz tatilinde geometri sıfırdan karakök yayınları ile başladım.Başat yayınları ve karakökde var yanımda aynı zamanda ilerde geometri bilgisarmalda almayı düşünüyorum.

TYT-AYT Geometri Bence çok önemli örneğin; TYT Fizikten 7 soru varken geometriden 10-12 küsür soru gelebiliyor.

Matematik çalışmak diğer derslerde fark atmamızı sağlayacağı yıllardır aynı.İnsanlar sayısal işlemde zorlanıyolar ve son zamandaki yığılımlarla hak eden hakkettiği üniversiteyi kazanması için güzel bir eleme yeri olabilir.

Umarım herkes hakketiği yeri kazanır :) 

Matematik + Problemler + Geometri

 Şu koskoca matematikten 40 soru ve bunların geldiği temel yerler pşarak ben 3'e ayırıyorum.Ben erkenden matematiği halletsem gerisinin de kendiliğinden geleceğini düşünüyorum.

TYT Matematikte Geometriden Hangi konular çıkıyor? 

 Üçgenler ve çokgenler diyebiliriz.Ve bu konularda çok önemlidir.Üçgenleri nerden baksak ilkokuldan beri görüyoruz ama burada üstüne birşeylerde ekliyoruz hatta birsürü şey.

 Geometri pek çok kuralın bir araya gelmesiyle oluşuyor.NE kadar çok pekiştirirseniz o kadar iyi olur sizin için

lafı uzatmanın anlamı yok  esen kalın.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.